SKRIVET: 2011-04-11, kl 20:43:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag= MÖGDAG!!!!!!!!!!

Alltså kan inte någon förbjuda måndagar? Dem borde inte få finnas! :S
Ingen dag förutom tisdagar,fredagar,lördagar och söndagar borde få finas!:D haha.
Tisdag bara för att jag rider då!:D hahah.


Först fkn skolan idag och där började man med att glo på en film hela No lektionen. (man blir så jävla trött av att glo på film) Sen drog det vidare till tekniken där vi gör glasfat och mitt blir helt fuckt up. Men tja jag får la försöka dem här sista månaderna. Efter det vart det engelska och där läser jag en bok som heter Hush,hush. Tja när engelskan var slut hade vi 5 min rast till spanskan där vi gick igenom gramatik! Vi har typ läxa tills torsdag och jag hatar spanska!!!!! Hatar typ allt. Jag svär att jag typ säger saker som att jag ska smälla till läraren bara för att hon förstör mitt liv hahah! Inte allvarlig men är ganska trött på allt :S


Ush! Nu måste jag ta tag i skolan igen! Den har liksom glidit ifrån och jag själv har svårt att skapa rutiner. Motivationen sjunker lägre och lägre. Mina morgonar är värst. då är jag jämt pisst off och allt jag gör blir bara fel. Jag kan inte skapa några rutiner. Jag kan inte göra iordning nått. Varje morgon är lika svår att motivera sig till att ens kliva upp ur den jävla sängen. Lögnerna kommer då jag inte orkar stå för vissa val. Jag sätter min framtid på spel utan att orka göra nått åt det. Jag vet att jag förstör men orkar inte göra nått åt det.

Nog om mig nu.



Två bilder på Gantis Mule:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: