SKRIVET: 2011-04-29, kl 23:17:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lala

Sitter just nu och kolalr igenom promgrammet  LC:1 inför  dressyrtävlingen den 13 Maj. Jag är inte anmäld ännu men ska anmäla mig nästa vecka. Hoppas bara på att det ska gå bra och redan nu känner ajg att jag kommer att komma ihåg programmet men det är liksom inte det jag ororar mig över utan min ridnign :S hehe.
Jag måste verkligen träna nu dem kommande gångerna jag har Lucky.
Det jag måste träna på är hörnpasseringar,volter och min egna sits i nedsittningen.
Sen ska jag såklart rida igenom programmet på honom med:)
Ska fråga ifall jag kan få rida honom någon extra dag i veckorna nu för att träna igenom honom och mig på dressyrprogrammet.
Bild på mig och Lucky som Lollo (http://higgetokig.bloggplatsen.se/)  fotat:)


Lollo!♥

Älskar din stil asså!♥

Lycka till på tävlinge du kommer vinna! :D



PUBLICERAT: 2011-04-29, 23:41:50 | URL: http://www.higgetokig.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: