SKRIVET: 2011-04-13, kl 08:53:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

kort dag idag

Hejsan alla kvistfria kvastskaft !
prova säga det fort, det är en riktig tung-vrickar-övning O.o
Nu sitter jag och har operativsystem, eller okej datakunskap, men same shit vafän :P
Vi skriver om återvinning av datorer och vad det gör för skillnad på miljön om man lämnar in den på återvinning istället för att slänga den på annat sätt, fast det kanske jag redan sagt eller? O=

Idag slutar jag vid 11.15 då ska jag gå runt på stan lite sen får vi väl se om jag träffar "mr christ" oooh, lite kissiestyle över det där ;)
Nee men nu ska vi inte vara såna xD

När jag kommer hem ska jag iaf se till att komma upp till stallet och rida Chellemannen, idag blir det ingen hårdträning för det fick han i måndags, igår vilade han och idag får det bli en uteritt, vem vet kanske tar flygerås-turen eller så får det räcka med västeränga eller sandskog ^^
Han ska iaf få jogga en hel del, skritt och väldigt mycket trav, kanske någon galopp..

Vad ska ni göra idag? :D
Irmeli den lilla kräftk*ken ska ha nationella prov i engelska x''D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: