SKRIVET: 2011-04-09, kl 21:40:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hoppilidopp!

Hejsan alla kioskmongon <3
Det är jag som är PERFEKT ;)
nej men det är jag som är Emelie, eller aa Nipplan !
Jag är 17 år och bor i en mysig liten by som heter Mästreda.
Pluggar IT på john bauer och tycker det är helt okej !
Jag har två hästar som heter Zinta och Chesney, har även en sköthäst som heter Cefyr ^^
Har ridit sen jag var pytteliten..
Just nu sitter jag med kräftkuken Irmeli och hon dampar sönder på att jag kägglar med min karamell :(
Hon tycker att det är ytterst störande, efter alla fina bilturer vi gått igenom så kan hon inte acceptera mina ovanor :''(
WUUUUUUÄÄÄÄÄH </3 måste skära mig :(
nee skämt åsido..
Vi har nyss släppt in hästarna och nu står dem och tjockar sig i boxarna ;)
Idag så hämtade jag KräftKuken (KKn) i växjö och inte nog med att hennes tåg kom sent så fick vi vänta en timme  på bussfan med O.o
men fint folk kommer alltid försent right? ;)
När vi kom hem åt vi och Irmeli höll på att spy upp sin dricka av some reason?
efter maten så tog vi ut Zinta och Chensey på ridtur, Chelleman bara CPade med miiig :(
ÅÅÅÅÅÅÅÅH Irmeli feeeees nyss O_o
Det luktar som en avhuggen kaningpung med hemoroider D:
Nu ska jag dra men ni får ha det så skojsigt, skriver jag inte mer är jag gasad till döds av IRMELI!!!!!!
jag och mitt älskade Kioskmongo, Chesney <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: