SKRIVET: 2011-04-19, kl 15:15:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hoppat

Hej alla!
Jag har lyckats att inte dö när jag hoppade idag!:D Känner mig så himla duktig!:D<33
Först åkte jag till stallet och hämtade lucky. borstade honom noga och red bort till stomsjö där Ada och solei väntade. Under tiden så sken solen vilket var asgött. Att rida i skogen gick jätte bra och sen travade vi lite med. Men väl framme så red vi igenom hästarna i gångarterna och sen bytte vi pollar och Sols var ashet och Lucky gick jätte bra med Ada tyckte jag :)

Sen kom vi till hoppdelen. Ada hoppade lite före mig och jag kännde hur modet steg och började trava. När jag är på långsidan så ramlar lucky så att han går ner på knäna och jag tappar stigbyglarna och allt. det enda jag håller i är att jag kramar o med ena benet så att jag inte ska glida av. och det  roliga är att jag sker "hjälp mig"  Ada hade ändå inte kunant hjälpa mig hahah. MEn tja lyckades kravla mig upp utan att nudda marken ^^

Sen så hoppade jag ganska lågt men hoppade gjorde jag ifall och det är jag glad för!:)<333

Sen red vi hem och skrittade hela vägen tbx till sörsjö. Lucky lunka på fint och njöt i fulla drag av att få vara ute:)<3


Skutt. Hindret är lågt men det är fan bättre att träna på låga hinder ibland med!:)<3

Jag känner mig redan som en jävla mes men jag vill inte ta mer risker -.-


Lucky<333


alexandra

Hej det ar alexandra!! Jag visste inte att du har blogg!! Titta garna in pa min blogg saboy.blogg.se! Xxxx alexandra



PUBLICERAT: 2011-04-20, 08:25:18 | URL: http://saboy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: