SKRIVET: 2011-04-14, kl 20:31:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma från stallen nu!

Hejsan alla !
Nu är jag äntligen klar med båda stallen plus min hygien ;)
Blev tyvärr inga bilder på Cefyr men jag har iaf fotat lite från när jag red och självklart bilderna jag lovade på den nya grimman :D

Ridningen idag gick bara bra !
Mormor följde med ut på Zinta och vi red en lång runda på höger,vänster väg.
På en lååång raksträcka tänkte jag att Chessan skulle få galoppera lite, det blev inte lite han spurtade på som tusan den sötnosen, min träning med han har verkligen gjort underverk, en helt annan häst än den hästen jag fick hem den 8/9-2010 ^^
Han har blivit så rolig att rida, jag blir bara gladare och gladare för varje dag med honom, men samtidigt blir jag ledsnare och ledsnare för varje dag som går, ett steg närmre att jag lämnar honom, för att aldrig mer få se honom :'(
snygga lår jag får i dessa ridbyxorna ;)

synd att inte Chellemannens huvud kom med, men Zinta ville inte stå still xD

Chesney i sin nya grimma ^^

Söta lilla häst <3

min fina kille.. Älskar dig så mycket <3


Anonym

Synd att sadeln inte passar dig :p


Johnnyanette

Very interesting & professional site. You done great work.



PUBLICERAT: 2012-06-20, 07:39:39 | URL: http://johnnyanette.blogfrombed.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: