SKRIVET: 2011-04-14, kl 18:23:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

HEMMA! :)

Hej igen! Nu kommer jag här och stör men ifall! ;) haha.
Idag är det torsdag och imon fredag vilket är så jävla gött!:)<3
Jag är faktiskt ganska glad idag  pga två saker men ska bara berätta den ena för den andra är det lite osäkert med just nu.

Jag kommer att kunna komma in på tenhults naturbruksgymnasium på det jag vill ifall jag klarar ett G i matten! Fatta vad glad jag blir!! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!!!!!!<3

Jag kom inte in på ngåoting heller men det beror på matten. Jag ska fan kämpa igenom den sista biten. Jag är så nära att styra mitt liv till den punkten där jag trivs mest i stallet. Jag hoppas att jag inte kommer ångra mitt val men jag tror inte att det finns risk för det.  Jag har alltid velat jobba med djur elr hästar och jag kan komma att kunna arbeta med någoting jag kommit på senare i livet.

När jag var liten ville jag vara racerförare och vetrinär samtidigt.
Senare vill jag bara bli vetrinär.
Nu kan jag tänka mig att jobba som hästskötare eller ridlärare.


Bjuder på en bild av en av ridskolans ponnyer Pia!:)
Sträng ©



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: