SKRIVET: 2011-04-16, kl 22:27:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Help me !

Tänkte be om er hjälp !
Jag har en hel del bilder på mig själv, en av dem ska jag förstora och ha på mitt rum, bara för att jag kan liksom, inte för att jag är ego men det kan vara kul å ha när man blir gammal och grå ;)
Jag lägger upp bilderna här och under bilderna kommer det stå ett nummer, kommentera numret så förstorar jag upp det kort som får flest röster, alla som svarar kommer belönas med en länk ^^,
Skriv gärna varför ni väljer just DEN bilden med ;)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.


Ada

5 elr 6 tycker jag (:



PUBLICERAT: 2011-04-17, 17:01:38 | URL: http://adiis.bloggplatsen.se
loima


lina

6 för att den bilden är sååå fin <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: