SKRIVET: 2011-04-18, kl 20:38:53 | PUBLICERAT I: Irmeli

Hej igen!!

Tjena alla mognosar!;)
Nu har jag precis varit och handlat lite. Men tja ska berätta lite om dagen.
Började med att stiga upp runt klockan nio och satt och mös medans jag kollade på film en stund.
Sen snackade jag lite med Elin och fixade iordning mig inför dagens fotografering. Sen möttes vi och stack o fikade på kristcafét hahaha!!

Efter fikat cyklade vi bort till sjön och fotade där en ganska bra stund :) Tkr att många bilder blev ganska bra!:)
När vi var klara cyklade vi bort till appladalen och fotade lite där. Vi fota bla vid en bro samt en stenmur och när jag satte mig där råkade jag välta ner en sten hahaha!

Tja sen stack vi till bibblan och lånade en dator där vi satt och skrattade åt roliga saker ;) haha.

Snart ska jag göra nått annat nämligen sova!!!!!!! Det ska bli skönt eftersom jag ska upp vid klockan 08:00 imorgon för jag ska rida bort till Ada :)<3

GOD NATT!!


Bild från idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: