SKRIVET: 2011-04-30, kl 09:49:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

happy morning

Ligger i sängen och har precis vaknat, det har inte hänt något särskilt men har ändå en sån där bra känsla idag :)
Senare ikväll så ska jag på fest hos fanny som fyllt 18, bilder kommer imorgon!!
Imorgon så får jag se om det är någon som gissat rätt på min tävling, tycker ni har varit dåliga på att kommentera verkligen !
Så nu vill jag se lite skärpning ;)

Igår så mådde jag inte så bra, därav dålig uppdatering !
Mådde allmänt illa och ville bara åka hem egentligen men jag är glad att jag inte gjorde det för jag hade ganska kul tillslut, om man bortser från mordbranden på vår skola igår!!

Vad ska ni läsare göra idag? :)
Själv ska jag chilla järnet och tagga till lite inför festen ;)
Senare idag tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder på mina förra hästar och berätta lite om dem :)
skulle ni vilja det? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: