SKRIVET: 2011-04-09, kl 21:22:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hallå!

HALLÅ!!!!
Det är jag som är "FUL" Ne jag bara skojjar!^^
Det är jag som är Irmeli, jag är 15 år gammal och Emelie som jag har bloggen ihop med tkr jag är bonnig^^
Det kan jag hålla med om, Jag är en hästtokigt tjej som går sista terminen i nian. Jag är ingen pluggis för jag hatar att plugga.
Jag har ridit i 5 år nu och har ridit på ridskola i 5 år samt några privata pollar. Just nu har jag en medryttar som heter Lucky Duck elr som jag säger Ducky! Han är 20 år gammal gubbe.
Anledningen till att jag och Emelie startade en blogg är för att vi är så jälva bra!:) XD
Hahah men nu kommer lite av det vi gjort idag.
Först kom jag hit och sen red vi en sväng:) Zinta gick jätte bra och Chessan inte XD hahah
Sen efter det köpte vi lite godis och sen nu så har vi varit i stallet och släppt in hästarna. Kan ju säga att det var en jätte trevlig resa fram och tilbaka med tätt umgänge och tysta vibrerande pruttar!
HAHAHA!!
//irmeli
P.s Fjärta fritt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: