SKRIVET: 2011-04-14, kl 08:23:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon världen !

Hejsan alla kräftor <3
Just nu sitter jag i salen SKUTT och förbereder mig mentalt för att ha prov i träningslära !
Det kommer gå bra, det kommer gå bra !
Idag ska jag ta och rida Chellemannen samt försöka få bra kort på honom i sin nya grimma !
Tänkte också försöka filma när jag spelar och sjunger så ni kan få se det med, det låter inte vackert men man får ju bjuda på sig själv eller vad säger ni? :D
Idag ska jag också ta hand om Cefyr så det är fullt upp idag, me like !
Ska nog ta med mig systemkameran idag och försöka få lite fina bilder på Cefyr nu när det är så fint och ljust :D
Vad ska ni läsare göra idag? :D
Igår slog ni besöksrekord, det är kul att så många redan läser bloggen och vi har bara varit igång i lite mindre än en vecka :D
Fortsätt såhär ! (Y)
Igår hade vi 42 unika läsare <3
foto: jag
FET ©



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: