SKRIVET: 2011-04-11, kl 10:24:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Funderar fan på att dra hem asså !

Hej alla navelluddar :D
Jag har skitont i magen just nu, NOT OKAY !
Så jag funderar på att dra hem och se om det går över, för jag mår verkligen piss ATM !
+ att jag fått min jävla nästäppa tillbaka med O.o
Jag blir alltid sjukt täppt i näsan, dock inte förkyld när det går från höst -> vinter eller vinter -> vår !
Doktorn säger att det antagligen kommer vara så i hela mitt liv men det hoppas jag verkligen inte, vem vill gå runt och vara täppt i näsan hela tiden liksom ?
Jag är snart klar med min powerpoint till svenskan, vi har redovisning vecka 19 OMG !
Inte nog med det så har jag en jävla massa att göra !
* Could i live there - till imorgons engelska lektion
* Gissa ett tal - till fredagens programmeringexamination
* black jack - till fredagens inlämning för hemtentamen i programmering
* träningsläran - prov i idrott på torsdag
* windows 7 grundkurs - prov i operativsystem på onsdag
* hästhjälpen - min hemsida som ska redovisas 30 maj!
Erkänn mycket !
och mer lär det bli O.o
Men då är det bäst jag sätter fart och är lite effektiv nu då ;)
Så nu drar jag, skriver mer senare ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: