SKRIVET: 2011-04-16, kl 19:01:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

FÖRLÅT!

Hejsan och hallå !
Förlåt för att uppdateringen sugit åsna hela dagen igår och idag, men jag har faktiskt inte hunnit blogga D:

Igår hade jag den bästa tänkbara starten på påsklovet !
Jag blev nämligen bjuden på bio av "Mr christ", premiären av Scream 4, den var superbra !
Bara att jag blev så jäkla rädd när gubben hoppade fram hela tiden O.o

Efter att jag avr på bion så stack jag hem till Emelie och kollade på Supenatural, ett riktigt bra avsnitt denna gången så det ger jag tummen upp !
När jag kom hem så smsade jag lite och sen slocknade jag !

Idag så har jag varit ute och ridit på långrunda med chesney, nästan en mil red jag :)
Hade iPoden igång, jag lät honom trava en låt, skritta en låt och så fortsatte jag så och han verkade verkligen trivas med det upplägget för han travade på så friskt och fint idag och sen när jag skulle ta en liten galopp så stack den sötisen xD
Fick inte stopp på honom förrän vi var nere i byn igen, men det är så härligt när han gör så för han bockar och så då och han har så härlig galopp när han väl tar i så jag bara driver på han mer när han gör så xD

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder senare ikväll på Chensey och kanske en video med ;)
fick en väldigt fin kommentar från en tjej som skrev såhär på mitt inlägg anonyma kommentarer:
"Jag tycker inte att du är särskilt kraftig, det ser mer ut som om du har mycket former.
Jag har själv fått höra att jag är tjock m.m. fast jag vet att jag är smalare än många andra här omkring så kämpa på och kom ihåg: det är bara former ;)"
Väldigt snällt skrivet av dig, sådana här kommentarer värmer verkligen !

sträng ©


neda

hej allt bra ? :)



PUBLICERAT: 2011-04-16, 19:35:05 | URL: http://bluephotos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: