SKRIVET: 2011-04-29, kl 15:01:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

fire in the house!

Hejsan alla !
Vår skola blev nyss utsatt för "mordbrand" fast ingen dog.
Jag fick nästan hjärtattack när larmet gick för jag satt precis under det O.o
Men det gick bra så nu sitter vi här och jobbar på igen -.-
Efter skolan ska jag förhoppningsvis träffa Christoffer och efter det så drar jag hem till mamma och chillar pung eller något !
Imorgon blir det fest hemma hos Fanny för hon har fyllt 18 ;)
Längtar efter att få se hennes min när hon öppnar sina presenter ^^,
På söndag så drar jag hem till mormor och tänkte, om min rygg är bra nog, träna på lite galoppbommar på traktorvägen :)
Vad ska ni göra i helgen?
På söndag avgörs tävlingen om vad det är i påsen så gissa på nu hörrni :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: