SKRIVET: 2011-04-24, kl 14:38:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det bästa med Lucky

Jag tänkte nu berätta lite om vad det bästa jag tycker med Lucky är.
Han är fin jämt! Jag kan inte beskriva det för ngon som inte ser honom med min syn. Han har en sådan trevlig personlighet att han bara blir undebar. Det har jag börjat innse den sista tiden. Det känns jämt som om han går dåligt och kastar av mig och sånt så ger han alltid mig flera undebara ridpass där inget går fel förutom jag själv.
Hoppningen ska jag ta tag i för snart är det klubbhoppning och jag funderar på att  jag ska försöka hoppa bana med honom för jag kanske inte hinner tävla honom då jag säkerligen åker iväg utan honom till tenhult efter sommaren.
Att skiljas ifrån honom påminner mycket om Hur det var efter att ha slutat  med Molly och Hurra.
Men tja, någoting mer jag gillar med Lucky är att han är så social. Kommer  du ut till hagen så står han garanterat och gnäggar för att han vill ha någon person att vara nära. Han är som en gammal pensionär som ser efter sina barnbarn. Det är någoting av det bästa jag vet. Han är speciell nu efter att vi fått en ordentlig kontakt. Jag och han har liksom ett band vi inte hade fär några veckor sedan.
Hoppningen går frammåt för min del, förtroendet börjar liksom att bli bättre!:D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: