SKRIVET: 2011-04-12, kl 21:38:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

choir

Hejsan alla !
Nu har jag gjort mig klar för natten.
Jag är riktigt besviken på lektionerna idag om jag ska vara ärlig !
Engelskan, där har vi hållt på i hur många veckor som helt med att skriva på det där jävla skiten, could i live there, hon sa att vi skulle ha muntlig redovisning, men sen fick inte ens alla säga vad de valt och varför :S
Inte nog med det, vi skulle haft prov i operativsystem vecka 13, Muamer flyttade fram det till vecka 15 men nu har vi helt plötsligt en helt annan uppgift till oss och här har jag pluggat som fan i 4 FUCKING VECKOR!!!!!

Idag på kören gick det bra och vi övade mycket inför uppsjungningen i Kvenneberga Kapell den 25e :D
Vi ska ha The Rose, Gabriellas Sång och någon sång jag inte kommer ihåg vad den heter O.o
Efter kören stannade jag kvar lite och sjöng på The Rose, ska sjunga den på Elsas, min morfars mammas begravning.
Det gick bara bra.
Skulle ni vilja ha en video när jag sjunger någon gång? :D

Nu har jag tagit och skruvat ihop min säng, kopplat in Tvn och satt alla saker som jag vill ha dem, för tillfället iaf ^^,
Vad har ni gjort ikväll? :D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: