SKRIVET: 2011-04-13, kl 21:44:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Burp >.>

Hejsan alla!
Nu har jag äntligen tid att uppdatera er lite, som ni sett så är det Irmeli som stått för det mesta av vår uppdatering i eftermiddag och ikväll.
Det beror på att jag har varit i stan, skulle på CHILLED men mådde så CP-illa att jag vill bara åka hem, väntade på stan gick runt och kollade lite och sen så kollade jag på klockan, FAN bussen hade redan gått O.o
Då blev det att vänta tills 18.25
Men det gick ju bra det med för här sitter jag nu :D
Provet blev som jag trodde, uppskjutet i två veckor till -.-
Jag blir så jävla trött på att behöva plugga i onödan hela tiden !
Men men jag kommer ju förhoppningsvis få ett bra betyg för det här iaf ^^
Imorgon så har vi idrottsprov i träningslära O.o
O-M-G säger jag, jag har läst på som en stressad pingvin men det känns som om det är mycket som inte fastnar..
GAAAAAAH O_o

Idag red jag inte heller men imorgon så ska han få sig en omgång ;)
Mormor, som varit på ullared idag var så söt och köpte en svart lädergrimma till Chesney :')
Tänkte jag skulle ta en bild eller två imorgon och lägga ut till er imorgon kväll!
VISSTE NI ATT OM MAN TRANSPORTERAR EN HÄST I NYLONGRIMMA OCH DET HÄNDER EN OLYCKA SÅ GÄLLER INTE FÖRSÄKRINGEN?
Imorgon ska jag ta hand om Cefyr med, Jippie! :D

Imorgon ska jag även se till att lära mig den förbannade programmeringen med, vi ska ha examination eller hur det nu stavas på fredag, NOT OK!
Men nu ska jag inte tynga ner er med mer problem ;)
Nu ska jag plugga till provet, smsa med "mr Christ" och Zzzzova.
GODNATT <3

bjuder på en halvkass PS-bild ^^


Irmeli.N

Jo det visste jag ;)



PUBLICERAT: 2011-04-13, 22:56:02 | URL: http://fotomuppis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: