SKRIVET: 2011-04-22, kl 00:03:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bloggningen :O

Alltså  vi vet att bloggningen suger just nu men vafan jag pallar inte hela jväla tiden. jag är fan helt sönder just nu. Orkar inte så jätte mkt. Men jag försöker faktiskt.
Aja ifall kan jag ju berätta lite om vad jag hittat på idag. Jag har varit med Elin. Vi var först och fikae på Café arken som vanligt ;) haha vi pratade om det idag vi gör ju typ samma sak men det är ändå så jävla kul varenda jävla gång!:D<3
HUr som så snackade vi sönder som vanligt. Sen drog vi till bibblan och där så chillade vi mest typ ;) Efter att ha varit i bibblan cyklade vi en svän innan vi gick till tjurkineskiosken och handlade godis. Sen så gick det förbi en kille som hade sån där postdräkt på sig och han hade precis handlat på systembolaget och jag bha till elin Full på jobbe? hahahahaha! Jag tror att Elin fortfarande skrattar åt det;)
sen på kvällen åkte vi ut till Fia och Patrik och hade lite middag!:D
Det var jätte gott!:D
Men nu ska jag sova eftersom jag har stalljour med Marja imon ;) Hon hämtar mig utanför tio i sju^^
Sen ska jag även rida Lucky Duck imon med!:D
Star som är mitt får och hennes söta lilla lamm<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: