SKRIVET: 2011-04-15, kl 14:57:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Elin lalalala

Hej alla!
Idag har jag varit med Elin. Det är lika kul varje gång. 
Men innan jag var med Elin var jag i skolan och hade först svenska där vi håller på med satsdelar ;) Det suuger! För jag fattar inget :O Sen hade jag matta med musläraren. Hon låter som en hes mus elr nått varje gång hon pratar och skriker på oss att hålla käft. Vi hade senare So och hade matteläraren som vikareie -.- Vi får alltid henne när vår so lärare är ledig.

Men efter skolan gikc jag till Elin och vi bestämde att vi skulle ut och cykla samt fota. Så vi gick hem till mig hämtade min cykel och kamera och drog iväg till apladalen där vi sen bestämde oss för att cykla osuddenrundan. VI cyklade till sjön och fota lite med :)
sen åkte vi till bibblan och satt där och hade askul! hahaha. Jag lekte att jag hade en cp störning. Vet att det är så omoget det bara kan bli. Men jag är den jag är och jag vågar visa det. Hihi Elin sa igår att hade det inte berott på hur jag är som person hade hon nog aldrig blivit min vän. För med mig kan hon va sig själv ;) haha bara för att jag täntar mig hela tiden. jag kan skrika saker utan att skämmas den reflexen är borta eftersom det är sån jag är^^


Elin och jag !:)
Bilder kommer ev senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: