SKRIVET: 2011-04-14, kl 21:47:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Anonyma kommentarer!

Hejsan alla anonyma eller icke anonyma !
Jag ville bara berätta för er att anonyma kommentarer om min vikt, längd och mitt utseende inte kommer såra mig !
Jag är kraftig, det kan jag hålla med om MEN att sadeln inte skulle passa mig var det dummaste jag någonsin hört !
Blir så fruktansvärt trött på er jävla glädjedödare som tror att ni kan göra folk ledsna genom att vara anonyma chickens..
Synd att jag inte tar åt mig, för er alltså !
För kraftig är jag, och jag är jävligt stolt över det !
Chesney lider inte av min vikt, Zinta lider inte av min vikt och JAG lider inte av min vikt men tydligen gör ni det ?
Jag slår vad om att ni som kommenterar andras utseende har förjävliga mindervärdeskomplex själva !
Vill ni kommentera något som jag bryr mig om?
Kommentera något vettigt då och inte sån skit..

Jag kan tala om för er som tycker att jag är SÅ STOR nu att jag har faktiskt vägt 20 KG mer !
Då hade ni kunnat klaga..
Ville bara göra det klart för er, tänker bara för att reta upp er, lägga ut en bild på mig ;)

Här har ni mer att kommentera anonymt på <3


tjej från vmo som kollar din blogg ofta..

hej tjejen!

jag tycker inte att du e speciellt kraftig?, utan att du bara har former, antagligen kommenterar folk bara för att dom tror att alla tar illa upp.

jag har själv blivit kallad saker, typ ful,äcklig tjock osv. ändå vet jag att jag är smalare än dom flesta här omkring. antagligen är det bara avund.

kämpa på! och kom ihåg..det är bara former ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: