SKRIVET: 2011-07-22, kl 09:32:45 | PUBLICERAT I: Emelie

svar på kommentar

tessa  ([email protected]) om svar på kommentar:
hej igen!
jag hade honom inte som läger häst men var nära på att byta provade att rida honom 1 gång och bada honom 1 gång! en annan tjej hade honom och hade både svårt att styra och få igång honom och hoppningen gick inte alls så jag erbjöd eller dom frågade mig om jag vill prova att rida honom en gång eftersom jag inte heller var helt nöjd med min lägerhäst! han var ganska seg men väldigt mjuk faktiskt och jag tyckte att han lyssnade bra! och han har alltid varit så snäll alla åren jag har varit på fenix! och att bada honom var underbart! haha saknade hästen.. :(

jaa, förstår dig! han är säkert jätte fin nu! kan han föresten hoppa ngt nu? Han kunde ju inte ens lyfta på fötterna! haha så söt! men han verkar faktiskt ha det himmla bra hos dig och det förtjänar han, har nog aldrig träffat en så snäll häst som verkligen har hjärat på rätt plats!
kramkram


Okej då förstår jag :)
han är ju en riktigt sjöhäst den, han älskar att bada !
Han har blivit riktigt fin nu, jag kan, om du vill lägga upp ett inlägg med bilder som jag tagit genom året som gått så du får se skillnaden och skriva lite om hur jag gjort med honom? :)
Han kan hoppa, jag har hoppat 50 cm med honom än sålänge och det var han en bra bit över och han tyckte att det var jätteroligt, jag hoppade inte med honom förrän jag haft honom i ca 6 månader utan jag lärde mig hur han funkade och vad han tyckte var roligt/mindre roligt och lärde honom först och främst att tycka det är kul att gå FRAMÅT !
Nej snällare häst går inte att uppbringa, han är en ängel på fyra ben och har bara gjort en enda riktig dumhet under det året jag haft honom här hemma!
kramar 



ewelina

Nej Absolut INTE! man får vara mk mk sjuk för att njuta av denm åkturen ;O det är inte normalt att falla 100 m rakt ner! NO WAYYYY! STOR DISS!



PUBLICERAT: 2011-07-22, 10:18:22 | URL: http://walniia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: