SKRIVET: 2011-07-18, kl 11:26:56 | PUBLICERAT I: Emelie

what are words?


 





Det finns inga ord som nog kan beskriva hur stolt jag är över min häst !
Även om det finns stunder då jag undrar vad jag gett mig in på, tvivlar på om jag gjort rätt så är jag innerst inne så exploderande glad att Chesney finns i mitt liv !
Han är min bästa vän !
Chesney är den snällaste, finaste och underbaraste varelse jag lärt känna !
Han kanske inte är mycket värd i andras ögon, folk dömer honom för han har varit lägerhäst mm
MEN i mina ögon kommer han alltid vara den brinnande stjärnan som föll ner från himmelen ner till jorden och utan honom vore jag bara en utav alla miljarder i världen.
Han är den som får mig att kämpa, den som får mig att skratta och den som får mig att glömma allt när jag bara vill komma bort från allt ett tag !
Han är min gårdag, han är min dag, min morgondag och min framtid !
Folk som känt mig länge vet att jag alltid velat ha en tävlingshäst, och komma ut på tävlingar.
Men allt är förändrat nu, för Chesney skulle jag inte byta bort mot allt i världen, inte offra honom för NÅGOT !
Han har lugnat ner mig, han sög ut tävlingslusten ur mig och lärde mig att allt inte handlar om höga hinder och att komma långt, vilket jag visste innan med men som jag tyckte var rätt för mig !
Nu njuter jag mer av en barbackatur i skogen än ett hoppass i ridhuset.
Det finns inget som kan ta min bästa vän ifrån mig, bara tiden !
Jag funderade på att utbilda honom lite grann och sen sälja vidare honom som nybörjar/tanthäst men alla de tankarna är bortblåsta, han ska ingenstans om jag inte tvunget måste lämna ifrån mig honom !
Han är min och bara min och så kommer det alltid att vara <3



Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I'm forever keeping my angel close



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: