SKRIVET: 2011-07-26, kl 09:57:00 | PUBLICERAT I: Irmeli

Tjenare!

Tjenare bloggen!
Just nu är jag hos mina kusiner och vi har jätte kul!:) Jag sov ju över här ifrån igår och vi firade även min ena kusin som heter Hampus,han fyllde hela fem år!:) Tiden går skit fort! Kommer fortfarande ihåg när han var nyfödd^^
Det har varit ganska skönt att åka iväg hemmifrån då det inte finns så jätte mycket att göra. För Elin åkte ju iväg till Helsingborg ett tag med så henne kan man inte heller vara med. Tiden går genom att man sitter vid datorn. Just nu har jag typ snöat in mig på att spela The sims 3 och kan spela i timmar utan att märka det heheh.
Aja nu måste jag gå ;) vi ses<3
En dåligt fotad bild ifrån High Chaparall ;)
Julia hästen bakom vagnen har jag tävlat en gång^^


Emelie

när varu på HC ?? :)


Emelie

när varu på HC ?? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: