SKRIVET: 2011-07-22, kl 12:31:28 | PUBLICERAT I: Emelie

shoppinglista

Har nu lagt ihop en lista på det som jag ska beställa hem, nu ligger listan och väntar på att få klickas hem, och det kommer den göra när jag har pengarna !

Mössa med texten I LOVE HORSES  29 :-
Strykkappor fram och bak, ljusblå  348 :-
rosa lindor 2-pack                          59 :-
500 gummiband                             10 :-
rosa allroundschabrak                    199 :-
Allroundsadel svart, syntet             1799 :- (!)
totalsumma:                               2464 :-

allt detta hittar ni på
HÖÖKS

Sadeln är min första prio, för den sadeln han har nu är gul/brun och säkert 25 år gammal :S
Min mormors syster, som äger växjö ridsport och är diplomerad sadelutprovare och har varit 40 år i branschen sa att den sadeln han har nu låg bra på honom men om han musklar om sig så skulle jg kunna vara tvungen att byta sadel, så jag tänkte jag skulle köpa denna för den kan man ändra lite storlekar på, passar inte den till honom så får jag helt enkelt sälja den och försöka spara ihop till en så får lena prova ut en sadel på honom !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: