SKRIVET: 2011-07-07, kl 17:11:59 | PUBLICERAT I: Emelie

Medryttare

Jahapp, today is the day !
Idag kommer det en tjej och ska provrida Chesney, men det är inte säkert det blir hon, jag har ju en del som ska komma och kolla, och Laura har redan varit här :-)
Laura och Chelleman funkade super tsm !
Men det ska bli kul att se hur de här två funkar ihop, eftersom Chessan gärna utmanar de som kräver "för mycket" av honom ;-)
Aktar man sig inte kan kan få sig en flygtur och bryta nyckelbenet, eller vad säger du Bea? ;)

Aja, jag skriver senare, kanske lite tidsinställda med eftersom jag och min älskling ska till Sthlm och gå på Sonisphere i helgen :-D

Lördag 10.30 går tåget från alvesta och emot sthlm och vid 14.30 så skall vi anlända till T-centralen i sthlm.
Där möter min vän Nathali upp oss och visar oss till City Lodge, vandrarhemmet vi skall bo på !
På kvällen så Åker vi till globen och kollar på sonisphere och efter det så vet jag inte vad vi gör men någon gång kommer vi gå tillbaka till City Lodge och slagga för att på söndagen runt klockan 10.30 checka ut och ta oss till t-centralen vartifrån vår buss kommer att gå vid klockan 12.10
Vi kommer tillbaka till växjö vid ca 19.15 och vart vi tar vägen sen var en bra fråga ;-)



Laura

Betyder mycket för mig att du tycker att vi funkar ihop :) Saknar dig söta flicka! Måååååååste träffas snart? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: