SKRIVET: 2011-07-23, kl 17:43:57 | PUBLICERAT I: Irmeli

Hick!

Hej bloggen!
Snart ska jag åka iväg till min lådsaspappas kompisar och vara där och grilla. Det ser ut som att kameran ska få hänga med ut :) Hihi. Hoppas att kvällen blir bättre än förmiddagen ;) Hehe. Okej uppdateringen idag är väldigt låg ;) haha.  Förhoppningsvis ska det ändras!:) Dock vet jag inte vad jag ska skriva om? Så det blir nog lite åsktsinlägg för min del.
Imorgon ska jag rida Lucky och vi ska rida lite lösgörande övningar som mjukar upp honom nu när han blivit stel ifrån sommar betet. Så imon ska jag försöka fota lite bilder på honom i hagen och kanske så kommer mamma med och fotar när jag rider honom ;)
En till dålig sak som hände idag är att jag har hicka :'(
vill inte ha det!!!!
En bild ifrån när jag skrittar Lucky för något tag sedan ;)


ebba t.

sv: nä tog aldrig med mej kameran som var ett STORT misstag och hittade inte din lille pålle heller :(



PUBLICERAT: 2011-07-24, 07:39:26 | URL: http://mirakelpony.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: