SKRIVET: 2011-07-03, kl 19:17:03 | PUBLICERAT I: Emelie

Fy på mig !

Hejsan alla !
Det har precis som Irmeli säger varit låg uppdatering pga ridläger och jobb :-)
Men nu skriver jag ett inlägg och kommer förhoppningsvis ha mer att skriva om nu !
Jag och Christoffer har just varit uppe i stallet och slängt till hästarna lite hö för att blanda upp gräset med !
Chelleman var sällskaplig och gick med mig och christoffer ända till staketet men då såg jag att han hade ju tappat sin flyer, så det vart bara att försöka få tag på han igen och sätta på den, och det lyckades bra det ;-D
Har hittat en tjej som är intresserad av att komma och rida Chesney lite grann, Laura heter hon och hon jobbar tillsammans med mig på Avant ^^

Mer kommer jag givetvis skriva om det blir så att Laura fattar tycke för chesney, vilket hon redan verkar gjort, bara det håller i sig :-D


Laura

Haha Här står ju en annan med :D Haha klart att jag fortfarande är supergla i pojken :) hur kan man inte vara det? Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: