SKRIVET: 2011-07-29, kl 11:42:36 | PUBLICERAT I: Emelie

fullspäckad helg!

men jag ska försöka blogga så mycket som möjligt !
Fredag:
Idag så ska jag och christoffer hem till alvesta och besälla hem mat från Mandarin Garden och köpa godis på hemmakväll och sen bara ha en mysig kväll framför Tvn :)
Lördag:
Idag så ska jag och Christoffer hem till min pappa på grillfest, mina syskon, min farmor och min faster kommer dit det kommer säkert fler med men dem vet jag inte om än :)
Söndag:
Så fort jag och christoffer vaknat så ska jag ta och kolla buss in till växjö för att sedan åka hem till mästreda, jag ska packa, smörja, rykta, gå på promenad med chelleman och en massa annat, kanske åker med morfar till lammhult också för att hämta boogiesläpet vi fått låna till nästa vecka :)
Med vår underbara, ljusblå outfit kommer vi lätt vara snyggast på hela lägret ;D


Lina

Du får ta och berätta om lägret sen när du kommer hem, Emelie! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: