SKRIVET: 2011-07-29, kl 22:56:01 | PUBLICERAT I: Irmeli

Dagen

Hejsan!
Nu är klockan kvart i elva och jag sitter o lägger upp bilder ifrån fenix på bilddagboken ;)
Sen så ska jag snart gå och sova eller så blir det att kolla på någon film! :)
Men idag har jag varit med Ada. Hon kom hit runt två och så gick vi ner på stan och fikade på cafe stigs som ligger på Pelikanen. Sen var vi inne på Hemmakväll och köpte lite godis ^^ hahah. Jag köpte tre stycken Kinder Maxi stänger och sen en tablettask :) hahaha^^
Sen gick vi till bokbutiken och kollad epå Böcker innan vi gick hem till mig och snackade lite. Runt fem åkte Ada hem till sig igen:) Huhu, sitter och pillar lite på en bloggdesign till henne:) Förhoppningsvis blir den klar snabbt eller så tar det långt tid xD hahah.
En bild på mig ifrån resan!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: