SKRIVET: 2011-07-22, kl 14:01:18 | PUBLICERAT I: Emelie

ÄLSKAR ATT FYNDA !

Som rubriken säger älskar jag verkligen att fynda !
Jag är en person som inte måste ha dyra mörken eller ens NYA saker, jag vill ha saker jag tycker är snygga och saker jag behöver, för ett förmånligt pris !
Sadlarna jag mejlar på är sadlar jag har en chans att prova på Chesney först och kommer ta hjälp av min mormors syster lena, som jag sagt innan är en dimplomerad sadelutprovare med 40 år i branschen ! :)
Jag har idag mejlat på:

Rosa Benlindor - 30 kr
Ljusblå benskydd - 150 kr
4 st transportskydd- 20 kr
2 st transportskydd - 20 kr
4 st Korta transportskydd - 60 kr
Sadel svart ALLROUND - 800 kr
Sadel Svart ALLROUND - 450 kr
blå stigbyglar + sporrar i samma färg - 300 kr
Sadel svart ALLROUND - 500 kr

Nu orkar jag inte mejla mer så nu får jag sluta kolla HAHA :D





Laura

Åh! Lille Gubben :) Va fina ni är ihop.. Saknar er! /Laura



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: